A bababoltban találtam megoldást a problémámra

Kisgyermekes kisvállalkozóként nem könnyű a mindennapokban. Ezt bizonyára tudják azok, akik hasonló cipőben járnak. A mai rohanó, felgyorsult világban nekem is szükségem volt arra, hogy a gyermekünk születése után ugyan otthon maradjak három évig, de kellett valami más.

Valami, amit rugalmas időbeosztással végezhetek, valami, ami örömet okoz. Így kezdtem el gyermekkori álmaimat megélni, amikor megalapítottam illusztrációkkal foglalkozó kisvállalkozásomat. Saját tervezésű matricákat, pólókat, füzeteket, képeket árulok a kis webshopomban. Ez időben is szabadságot jelent, hisz tudok akkor rajzolni és a termékeket gyártani, amikor van időm, és az is viszonylag rugalmas, hogy a megrendelt csomagokat mikor viszem el postára. Összességében egyáltalán nem bántam meg, mert bár sok időmet elveszi ez az egész, mégis élvezem minden percét. Ha pedig én kiegyensúlyozott és boldog vagyok, akkor azt érzi a kisbabám is, és ő is az lesz. A férjem persze sokat segít nekem ebben, és leveszi a terhek egy részét a vállamról.

Volt azonban egy problémám, nevezetesen a hivatalos ügyek intézése, az egésznek a bürokráciája. Sosem bírtam az ilyesmit, nem csoda, hogy humán területen helyezkedtem el. Igen ám, de nem elég, hogy rajzolgatok, azt valahogy törvényesen el is kell tudni adni. Így kénytelen voltam vállalkozást alapítani. Ez már jó pár hónapja volt, és valahogy túljutottam az ezzel kapcsolatos dolgokon, mikor egyre jobban bosszantott pár dolog. Az első, hogy a postás szinte érezte, hogy mikor sikerül lefektetnem a kicsit és akkor csengetett, valamilyen hivatalos irattal. Egy vállalkozásba mindig érkeznek ilyenek. Ha pedig kivettem az elemet a csengőből, akkor meg mászkálhattam a postára. A másik, hogy valahogy nem volt jó érzés, hogy a mi otthonunkban van a vállalkozás székhelye.

Ezekről beszélgettem az egyik, szintén vállalkozó anyukával a bababoltban, mikor megkérdezte, hogy miért nem veszek igénybe székhelyszolgáltatást? Bevallom, fogalmam sem volt róla, hogy mi ez az egész és el is határoztam, hogy hazaérek és beírom a keresőbe, hogy székhelyszolgáltató budapest.

A vállalkozó anyuka azonban megelőzött és rögtön javasolta, hogy keressem fel a szekhelyszolgaltatas24.hu-t, ahol minden információt megtalálok erről a törvényes, legális szolgáltatásról. Ami jogszabályoknak megfelelően működik és tényleg rengeteg terhet levesz az ember válláról. Amint hazaértem, azonnal fel is kerestem a szekhelyszolgaltatas24.hu-t, és elkezdtem elolvasgatni, hogy mit is kínálnak. A székhelyszolgáltató budapest témában nagyon tetszett, amit itt láttam. Elsőként az összegen akadt meg a szemem, ami hat hónapra 29.900 forint +ÁFA, ráadásul egy hónap ajándék. Szerintem ez nagyon kedvező, főleg ha figyelembe vesszük, hogy milyen szolgáltatásokat is kapunk ezért az összegért.

Elsősorban például azt, hogy itt lesz a cégünk székhelye bejegyezve. Közterületről jól látható táblával, ami szintén jogszabályi kötelesség. Olvastam már olyanról, hogy emiatt bírságoltak meg valakit, ne adj’ Isten még az adószámot is elveheti a cégbíróság, ha nem tartjuk be a szabályokat. Szóval a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál lesz a cégünk székhelye, ide jönnek a hivatalos levelek. Ami szintén nagy előny, hisz hivatalos postai meghatalmazással itt azonnal át is veszik, két órán belül beszkennelik és elküldik számunkra, emellett pedig elektronikusan archiválják. Ez különösen tetszett, hiszen így azonnal hozzájuthatok a hivatalos levelekhez, nem fogom őket elhagyni sem, tehát plusz pont a székhelyszolgáltató budapest mellett.

Ezeket az összegyűlt leveleket ezen kívül havonta egyszer postán is elküldik, hogy nálunk legyen. Így egyben pedig jobb is eltenni őket szerintem, könnyebb a későbbi esetleges keresés miatt. A székhelyszolgáltató budapest nem csak Budán és Pesten, hanem a Pest megyei Újlengyelben is vállal székhelyszolgáltatást. Bizony, itt nem kell iparűzési adót fizetni, ez sokak számár hatalmas előny. Ebben az esetben pedig a hathavi ár a szintén egy hónap ajándékkal 39.900 forint +ÁFA.

És, hogy mi minden van még benne ebben a szolgáltatásban? Például az, hogy több ügyvédi irodával is kapcsolatban állnak, így szakértő segítséget tudnak nyújtani, ha szükség van rá. Bármely vállalkozás életében előfordulhat, és elő is fordul az ellenőrzés, ilyenkor valamely hatóság rendelkezésére kell bocsátani bizonyos iratokat. Erre is fel vannak készülve a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál, mint ahogy arra is, hogy tűrjék az esetleges kényszerintézkedéseket.

Összességében nagyon tetszett, amit ezen a honlapon láttam, és voltaképp ez jelentette a megoldást az én problémámra is. Sokkal gördülékenyebben mennek azóta a dolgok és ehhez nem kellett más, mint a székhelyszolgáltató budapest, azaz a szekhelyszolgaltatas24.hu.